Bedste skærm til billedredigering

Læs alt om nye ultra HD- skærme , 4K- skærme og 5K- skærme , så du har en forrygende opløsning til billedredigeringen. Vi har derfor testet syv aktuelle 4K- skærme til billedbehandling. I denne test vægter vi meget højt, at en skærm skal være god lige op af kassen, uden at du skal igennem en lang og risikabel kalibreringsproces for at få farverne.


Skal dine feriefotos fremvises med den bedste detalje- og farvegengivelse? Se vores overblik over den bedste computerskærm til de billigste priser. Vælg en skærm med et IPS panel for bedste kvalitet.

Desværre er det ikke helt så enkelt som at slutte den fine nye skærm til den gamle computer og så tro, at det fungerer med det samme. Den bedste og nemmeste måde er at sørge for at have et nyt grafikkort, der understøtter DisplayPort 1. Hvis du vil være helt sikker, kan du købe . Den har testens bedste farvegengivelse og er blandt de bedste på kontrast. Så længe man ikke har brug for understøttelse af Adobe RGB, kan den derfor sagtens anbefales til fotoredigering.


Formoder det skal være noget IPS og så tænker jeg ikke noget med en buet skærm. Windows PC til billedredigering ? Storskærme med sindssygt høj opløsning til skrivebordet.

Vi fortæller om fordele og ulemper, og anbefaler de bedste køb. Test: billig versus dyr pc-monitor. Hvilken skærm bør man købe til billedredigering - til min Macbook Pro ? En computerskærm er ikke kun . Jeg er åben overfor alle fabrikater.


Jeg har tænkt på en Philips skærm , da jeg en god oplevelse med Philips produkter - har TV og andet i Philips. Men det er jo ikke sikkert at Philips i pc skærme er de bedste. Eller skal jeg finde en helt tredje? Bruges til billedredigering. Personligt har jeg også været meget nysgerrig efter Dells Ultrasharp, da jeg . En af vores bekymringer ved skærmen var ellers, at billedredigering eller video ville blive buet så meget, at det ødelagde oplevelsen.


Samsung har forsøgt at sælge. Find bedste Skærm på alaTest. Læs bruger- og ekspertanmeldelser. Sammenlign produkter og anmeldelser.


Til kalibrering bruger vi Spyder Elite det er en nem og hurtig måde at få kalibreret en skærm , til at have den korrekte lysstyrke, samtidig med den også får justeret farverne til at give det bedste billede. Selve ændring af specs virker måske ikke af meget, men i forhold til andre skærme , er det alligevel en del .

Jeg har nu haft Dell Ultrasharp til test i en måned og anvendt den som min primære monitor, og jeg må bare sige, at det har været en fed skærm at arbejde på. Farverne er korrekte og behagelige at kigge på – der er slet ikke så overdrevet meget kontrast og saturation som på mange andre skærme – og den. Widescreen LCD Display IPS panel, en god størrelse, og ifl test en god skærm ift.


Mit spørgsmål er, om nogen kan anbefale et alternativ til denne . Hvis man således har brug for en skærm til billedredigering , vil det ikke være oplagt at vælge en skærm , som er rettet mod spil, mest af alt af billedekvalitetsmæssige årsager. Noget af det bedste er simpelt destilleret vand som kan sprøjtes på skærmen - dog ikke for kraftigt.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Hængelås med kode glemt kode

Underscore på dansk tastatur

Form flad vinkel stikprop