Brugt kortplotter

GPS og kortplotter til din båd til salg i hele landet. Køb dit udstyr billigt og spar penge her. Se et stort udvalg af forskelligt tilbehør til båden fx påhængsmotor. Køb billigt og spar penge her.


På DBA finder du altid et godt tilbud på både nye og brugte varer til salg. Danmarks bedste tilbu find den rigtige kortplotter pris, samt masser af andre gode tilbud lige her!

Her findes vort udvalg af brugte varer, alle produkter er afprøvet og funktion er ok. Efter at være kommet hjem fra endnu en fantastisk aften på vandet, fortsætter mine spørgsmål til professoren:-) Har kig på en brugt Garmin 1C, farve skærm inkl de kort jeg skal bruge. Prisen er fornuftig, et par tusin men er den mon god?


Jeg skal hovedsageligt sejle langs sjællands kyster og . Gode råd om køb af kortplotter. Hvilken kortplotter giver dig mest for pengene er et svært spørgsmål og selv om du spørger en forhandler er det desværre ikke altid tilfældet, at du får det helt rigtige svar. Vi vil alligevel gøre forsøget med risiko for at blive skældt ud af andre kollegaer, der måtte have en anden opfattelse end os . Jeg har nu brugt Navionics i et års ti som supplement til min almindelige kortplotter.


Og jeg er positivt overrasket over app´en.

Den bliver flittigt brugt når jeg skal planlægge ture i områder jeg ikke har sejlet i før. Og med muligheden for at måle distancer, kan jeg nogenlunde beregne tid- og brændstofforbrug, hvilket for . Da vi ikke får brugt båden nok har vi tænkt på at sælge den. Men hvad kan man få for den?


Den er dog blevet bundmalet ift. Motoren fejler ikke noget. Er der nogen som ved hvordan jeg skruer denne fortøjningsklampe . Flowmåler til montering på benzintilførslen til motor.


Giver i kombination med kortplotter eller GMI uvurderlige informationer som brændstofforbrug per ti brændstofforbrug per sømil, resterende brændstofmængde, aktionsradius (hvor langt man kan sejle på det resterende brændstof) mm. FORMIDLINGSBÅD: Flot og velholdt båd der kan bruges til mange formål- dagture, weekendture med overnatning, fiskeri, vandsport etc. Garmin 8kortplotter , Garmin GHS VHF, nyere kaleche.


Kortplotter , Garmin 42 Garmin 4Farve kortplotter. Båden er meget velsejlende . V udtag i kahyt og cockpit, landstrømslader, x batterier med omskifter, Simrad kortplotter med kort, hydraulisk styring, hækbruser, snap på tæppe i cockpit (har aldrig været brugt ) teakbord i cockpit, rustfri anker med blyline, LED lyspakke, solhynde på fordæk, solextention . Fabriksny - Pioner Sport. Dette er den ideale ungdomsbåd - nem at betjene - god plads ombord - smart indretning og gode sejlegenskaber. Godkendt af Norsk Veritas. Vi giver gerne et godt tilbud med ny- eller brugt.


Fiskegrej,trolling,gps, kortplotter ,ekkoloblink,enegrej,fiskestænger.

Ekstraudstyret beløber sig let til 150. VHF, sprayhoo teaksæder, high-tech sejl, Webasto oliefyr, rullegennaker og foldepropel. Alene teak på dækket, som var på Bavaria vi testede, koster 64. Men teakdæk pynter altid gevaldigt. Står du og mangler et nyt anlæg til båden har vi et stort udvalg.


BOSS, Fusion, Clarion og LTC. Alle marine højtaler tåler vand. GERNE BYTTE med mindre sejl- eller motorbåd.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Hængelås med kode glemt kode

Underscore på dansk tastatur

Form flad vinkel stikprop