Yousee mit forbrug

Inde på Mit YouSee kan du bl. Automatisk Kortbetaling og ændre dine personlige oplysninger. Du kan også se, hvor tæt du er på den forbrugsgrænse, som er tilknyttet den hastighe du abonnerer på.


Her på siden finder du hjælp til hvordan du nemt kan se detaljer for dit forbrug direkte i Mit YouSee , så du lettere kan følge med i dit forbrug. Kan du ikke finde din mobilregninger på Mit YouSee , skal du logge ind på en anden selvbetjening. Det er nemlig ikke alle abonnementer, der er blevet lagt ind i den samme selvbetjening - endnu. Du finder din mobilregning her. Skal du bruge hjælp til at forstå din regning, kan du her få overblik over mobil forbrugsoversigt.


Få hjælp og vejledning til blandt andet brugernavn, adgangskode, familielogin samt hvilke muligheder du har med login hos YouSee. Hej Yousee Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro på. Bruger jeg data, eller gør jeg ikke?


Når jeg ser på mit dataforbrug i selvbetjenings menuen, kan. Hvordan ser jeg dataforbrug i selvbetjening? Forbrug selvbetjening - tidligere TDC kunde indlæg 3. Mobil forbrug indlæg 28. Flere resultater fra forum.


Sådan ser du dit dataforbrug og slår dataroaming fra - YouSee. Det kan være en dyr fornøjelse at surfe i udlandet. Her på siden kan du tjekke dit dataforbrug, for mobilt bredbån ved brug af Huawei Web Manager, hvis du ønsker at holde øje med dit forbrug. Hvad sker der, når jeg har overskredet mit dataforbrug ? Du kan tjekke dit dataforbrug løbende, hvis du.


Sådan får du overblik over dit mobilforbrug. TV Play - time video, 6MB. Skype videoopkal 9KB . Se her, hvordan du bruger din selvbetjenings-app til Mit YouSee til at administrere dine abonnementer.


Tryk på Gem, når du har foretaget ændringen. Forbrug Under Forbrug kan du se, hvor meget tale og data du har brugt, og se hvor . Oversigtssiden åbnes automatisk, idet . Få overblik over alle dine YouSee -abonnementer med Mit YouSee. Du får adgang til alle dine abonnementer et sted. Forbrugsoversigt Få adgang til dit forbrug og se hvor meget taletid og data du har brugt, . Søger du hjælp til dit YouSee Login eller har du for eksempel problemer med din bredbåndsforbindelse. Vi har lige nu en fejl, der gør at vi ikke altdig kan genkende et TDC eller YouSee mobilabonnement korrekt ved oprettelse af nyt selvbetjeningslogin.


Vi arbejder på at løse problemet og forventer det senest er løst Søndag den 10. Dataforbrug , Pris er pr. Minimumsforbrug , Du vil som minimum blive opkrævet kr.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Hængelås med kode glemt kode

Underscore på dansk tastatur

Form flad vinkel stikprop