Thansen cykler

Cykler , cykeldele og cykeltilbehør. Cykelentusiaster og fagfolk gik sammen om at udvikle cykler i høj kvalitet, tilpasset danske forhold. Vores udviklere er entusiaster, som kender alt til cyklens DNA.


Fin begynder-mountainbike i kraftigt stålstel til dig, der ønsker at bruge cyklen til motion eller transport i hverdagen. Smart design med Shimano gear, dreje- skiftere, forgaffel med støddæmper fra ZOOM, V-bremser for og bag samt dobbeltbundede aluminiumsfælge. Passer til personer med højde mellem . Har arbejdet i thansen som mekaniker. Samlet en hel del cykler.


Vil sige kvaliteten er rigtig fin til prisen. Det vil være svært at finde en cykel i samme kvalitet til de penge. Af kundernes cykler kunne jeg se de holdte ret godt. Nogle af de rustfrie skruer begyndte at ruste. Hej Kunne en cykel som denne mon gå an ? Den skal nok primært bruges til landeve.


I forbindelse med uddannelse og Fagprøve har jeg valgt dette som et emne, At sætte fokus på Thansens lidt dyrere cykler. Annoncer med Cykel Thansen på DBA. Stort udvalg af Cykel Thansen til billige priser. På DBA finder du altid et godt tilbud på både nye og brugte varer til salg. Hej, kæresten står i den situation at hendes gamle cykel er blevet stjålet og hun skal have købt sig en ny!


Vi er begge på SU, så pengene er lidt små Så sad vi på nettet og kiggede på Thansen `s cykler. Er der nogen der har erfaringer med dem ? Altså jeg er udemærket klar over at den umuligt kan være . Se det store udvalg af billige cykler , børnecykler og tilbehør fra Kildemoes, Raleigh, Batavus m. Jeg har her i marts købt en X-zite el- cykel hos T. Hansen , og vil gerne dele min foreløbige erfaring med cyklen med alle interesserede. Grunden til at jeg valgte den var, udover den lave pris og mit umiddelbare gode indtryk af cyklen , at den er udstyret med den . Jeg tænker på at anskaffe mig en elcykel så jeg kan cykle på arbejde (x 13km) Jeg vil ikke give mange tusinde kroner, og jeg ved godt at pris og kvalitet hænger sammen, men der MÅ da være cykler der er noget værd til omkring 9- 10k. Umiddelbart er gear for lidt, så må være et minimum. Efter at jeg fik det oprindelige rudehejs afmonteret, var det meget tydeligt at det fra Thansen , var betydeligt dårligere lavet.


Købte en ny cykel og ny lås. Bliver leveret dagen efter, .

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Hængelås med kode glemt kode

Underscore på dansk tastatur

Form flad vinkel stikprop