Hvordan laver man snabel a på computer

Ikke med et ganske almindeligt tastatur - der skal du have et programmerbart tastatur så kan det lade sig gøre! Hvordan trykker jeg snabel A. Problemet er bare, at jeg ikke kan trykke snabel a på det. Hurtig lille instruktion i at skrive et snabel a. Nu spørger jeg bare hvordan jeg dog laver et snabel a inde i windows?

Er ved at gå ud af mit gode skind pga. Bruger Mac-tastatur på min PC, men kan ikke finde snabel a. Jeg har tjekket computerens sprog osv. Også mange tak herfra - det er betydelig nemmere med fingrene end AltGr-2. Der sker der ikke noget uanset hvilke taster jeg forsøger med. Det gælder også de andre tegn som man normalt . Ville det ikke være mere passende at placere dem under de kategorier der er lavet det de forskellige emner?


Har lige købt ny computer og har endelig fået den op og køre.

Jeg kan alle tegn med at holde . Den korrekte information er : På estisk siger ma blot at, men man kan sige a ringiga, oversat a med en ring. Symbolet har været brugt på finsk længe før computeren blev opfundet. Også kissanhäntä (kattehale) bruges ofte.


På en eller anden måde har jeg fået deaktiveret Snabel A på min computer. Og jeg har prøvet med samtlige andre taster sammen med 2. Arbejd hurtigere på din computer ved at lære at bruge genvejstaster for de opgaver, som du oftest bruger. Så jeg håbede nogle kan hjælpe mig.


Har glemt koden til kattegalleri, ( den står på autologin derhjemme). Nu hælder videnskabelig forskning til den antagelse, at snabel -a er en . Dette er hvad jeg er i tvivl om på nuværende tidspunkt. Men har kun leget et par timer så der kommer garanteret en masse flere spørgsmål. Mangler: computer Kan inte skriva snabel a! Microsoft Windows - SweClockers. Faktiskt så fungerar det inte att skriva ut några av de tecken som man använder Alt Gr för att få fram.


Kan jag ha sabbat någon inställning någonstans? Andre forumemner med Kan ikke skrive.

Interesseret i at lave din iPad om til en smart lille bærbar computer ? Hvis du har haft din iPad i et stykke ti har du måske opdaget, at man godt kan savne et rigtigt tastatur. Nogen der har samme problem? Ergo kan man ikke skrive disse.


Vi er også vant til at der ved siden af ø er en tast, hvor blandt andet snabel -a sidder, den er på et engelsk tastur rykket op over Enter-tasten. Det synes jeg er for meget bøvl til at jeg vil anbefale at købe tasturet i sin engelske udgave bare for at komme i gang. Her kan du læse om, hvordan du tilslutter og bruger dit Smart Keyboard.


Du kan bruge flere forskellige tastaturgenveje til at udføre kommandoer. I de fleste tastaturgenveje skal du bruge kommandotasten ⌘ ligesom på en Mac- computer. Kommandotasten ⌘ fungerer på samme måde som Ctrl-tasten på et .

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Hængelås med kode glemt kode

Underscore på dansk tastatur

Form flad vinkel stikprop