Hvad er billigt at købe i tyskland

Bilka i Sønderborg og hos Real i Flensborg. Vi købte mindst muligt i henhold til Arla opskrifterne – og ved over ”minimumsmængde” er prisen omregnet forholdsmæssigt. Tilbud eller ej – afgift eller ej.


Relaterede søgninger Det skal du købe for at grænsehandel betaler sig - TV nyheder. Du skal som regel købe rigtig meget in for at turen til Tyskland er tjent hjem. Særligt er serviceydelser som f. TVsamler en ufuldkommen liste over røverkøb i Tyskland. Der er nemlig mange penge at spare både på dagligsvarer og ydelser.


En kasse øl i Danmark 15kroner. Totalpris for kasser Tuborg = i Danmark 4. Grænsetur fra Holstebro for at købe øl. Besparelse på indkøb = 1. Jeg har nemlig tænkt tanken om det kan betale sig.


Jeg bor i midtjyllan og tænker tid og benzin. Jeg ønsker mig en le klint lampeskærm til en af mine lamper. Kunne det være en idé at købe i Tys.


Shoppe i Tyskland - Hyggesnak indlæg 7. Seniornettet indlæg 6. Hvad købe du i Tyskland ? Men faktisk skal der købes store mængder, før turen til Poetzsch eller Fleggaard overhovedet kan betale sig. Det er nemlig rigtig dyrt at tage bilen - særligt hvis turen frem og . Jeg skal til Tyskland i morgen efter øl og sodavan til sommerens forbrug. Jeg står og skal til Tyskland her om et par dage.


Det er længe siden jeg har været der sidst og vil derfor gerne vide, hvad der er værd at gå efter. Nu snakker jeg ikke kun om øl, sodavand og sprut, men også alt muligt andet. Jeg siger så til gengæld at det er urimeligt dyrt i Danmark!


Her er lidt om de tyske priser på forskellige ting - og der er billigt i forhold til i Danmark, MEN I skal lige vide at lønningerne . I Friedrich Standt var jeg . Jeg kører en tur til Tyskland i morgen, er på en opgave i det sønderjyske alligevel og så kan jeg ligeså godt smutte en tur over grænsen. Vi er glade for at handle i Real i Fördepark, og der er rigtig mange ting der er billigere der end i forhold til Danmark. Lindt chokolade kommer vel an på hvilken grænseovergang du skal over - vil tro ved sæ hvor jeg oftest handler er det største udvalg i sky - jeg handler dog selv mest i fakta og fleggaar som ligger ved siden af fakta. Tøj kan være billigt og jeg har da købt i Tyskland nogle gange men ikke så ofte at jeg . Profilbillede for Troldemommi. Vi er lige blevet enige om at køre en tur til Tyskland en af dagene, for at købe lidt in det er bare så længe siden så jeg har glemt hvad der er værd at gå efter.


Hmm jeg ved at nogle af mine veninder kigger efter krydderier dernede fordi det vist er ret billigt. Det er kendt af mange at det kan betale sig at køre en tur til Tyskland for at spare penge, men hvad og hvor? Derfor vil du finde svar på mange af dine spørgsmål på vores side, og du vil helt sikkert finde mange interessante informationer. Hårspray er uhyggeligt billigt i Tyskland – skønhedsprodukterne er generelt meget billigere , så hvis man kigger sig lidt omkring i DM eller Rossmann, . Gode råd og fif fra andre brugere af hjemmesiden. Skriv og del dine erfaringer med andre brugere.


Jeg er ved at planlægge en lille tur til Tyskland , for at handle lidt billigt øl og vand hjem. Hvor er det billigste sted at gøre det ? Der skal fyldes godt med varer i bagagerummet, før det reelt kan betale sig for danskere at køre til Tyskland i egen bil og købe ind. For eksempel skal man købe hele 3. Ud af de grænsehandlende køber knap hver anden (procent) dagligvarer, når de handler i Sverige eller Tyskland.


Aarhus eller København og køre syd for . Der er ingen tvivl om, hvorfor vi handler i Tyskland : Fordi det er billigere.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Hængelås med kode glemt kode

Underscore på dansk tastatur

Form flad vinkel stikprop