Slibemaskine biltema

Manualer og andre dokumenter. Hylde: Vælg varehus Loading. Udsolgt Begrænset lager På lager. Justerbart anslag og sigteglas. Dobbelt slibemaskine med såvel båndsliber som pudserondel.

Til al slags slibe- og pudsearbejde i træ. Vinklingsbar båndsliber, 0–90°. Leveres komplet med slibebån sliberondel og slibebord med geringsanlæg. Til forskellige arbejdsopgaver. Til slibestift og roterende file med skaft på mm.


Med bagudrettet luftstrøm. Sikkerhedsspær som forhindrer uønsket start.

Anbefalet arbejdstryk: bar. Super Duty Slibemaskine mm. Let maskine i smidigt og lethåndterligt format. Gummibeklædt håndtag giver god komfort og ergonomi. Oscillerende med to hastigheder.


Tekniska data: Ubelastet omdrejningstal: . Køb og salg af Biltema i Arbejdsredskaber og maskiner på DBA. Sneslynge, Biltema, Jeg har denne super fine sneslynge jeg som jeg gerne vil sælge, pga. Slibemaskine , Biltema , Sælger den for min farfar, så ved ikke noget om den andet end det der kan ses på billederne. Send din adresse til Claus O. d eller opret bruger for at benytte fragt med GLS. Båndslibemaskine, Sælger denne slibemaskine fordi jeg har fået stk.


Kr kviteringen haves og er ikke pakket ud. Bosch PEX 4AE bliver bedst i test, mens både Hitachi SV13YA og AEG EX 1E bliver topscorere. En “No Name” excentersliber roses for at være en funktionel og smart discountmodel, mens Biltema 380W, som også er en discountmodel, skuffer på dårlig . Jeg har en slibemaskine fra Biltema til næsten ingen penge.

Til mit brug er den god nok men jeg kan godt mærke forskel på den og en dyr model. Den kører lidt langsommere og ligger ikke så godt i hånden, men jeg synes foden har fint fat i sandpapiret.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Hængelås med kode glemt kode

Underscore på dansk tastatur

Form flad vinkel stikprop