Hifi forum køb salg

Et kompakt musikalsk kraftværk…! Naim Uniti Atom smukt kompakt design, der kan afspille stort set hvad som helst, med en kvalitet der sjældent ses. En kraftig intergreret forstærker, kombineret med high-resolution musikstreaming fylder nemt dit rum med lyd der må betegnes som High-Fidelity. Annoncer med Hifi Forum på DBA. Stort udvalg af Hifi Forum til billige priser.


På DBA finder du altid et godt tilbud på både nye og brugte varer til salg.

Marked med køb og salg af billig hifi , surround soun højtalere, anlæg og udstyr til din hjemmebiograf. Følgende sælges og er yderst velholdt. Men har dog originalemballage.


Køb af HIFI udstyr i England - recordere. Hi-Fi Klubben og rabatter - recordere. Flere resultater fra forum. Gratis oprettelse af annoncer. Creative højtaler med sub.


ANARKISTISK ANTIKVARIAT ELLER HULTER TIL BULTER lp - cd - dvd - mc - tegneserier - magasiner - bøger om musik.

Renovering af kanter på højttalere. Verdens bedste med salg af LP-CD-MC. Joh men jeg tror bare ikke det kan lade sig gøre. Min overbevisning siger at de fleste af os ikke bruger forsiden.


Når du trykker dig ind på forummet så er forum ikonerne røde fordi der er indlæg som ikke er læst. Efter at have søgt et par uger på dba uden noget har vækket min interesse, vil jeg forsøge mig herinde ved os elektronik tosser :) Jeg søger et surround setup i den gode ende. Det skal være brugt ( det kommer man altid længest med ) Så hvis du har noget . Diskret gemt på Frederiksberg ligger en hyggelig hififorhandler. De fleste af os husker de gamle hifi.


Selv mener man hos Hifi Forum at man forsøger at sælge ikke kun kvalitetsprodukter, men også de mere oversete spillere på mårkedet som eks. Salg : McIntosh MHA 1af r-tange ons 7. Svar: 1Visninger: Seneste indlæg af r-tange ons 14. K: HMpuder ( eller andre der passer på DT8premium) af Krellef tirs 13. Svar: Visninger: Seneste indlæg af Peter Jensen ons 14.


For snart et par uger siden, blev jeg kontaktet af en HIFI ven, der spurgte mig, om jeg var aktiv på HIFI4ALL. RX-V3HIFI Forstærker sælges grundet køb af sorround sæt. Den fejler ingenting og fremstår som ny.


Den skal afhentes da den vejer lidt og vil ikke til at bøvle med at skulle sende den. Pladesamlinger har også interesse!

Sælges til højst bydende over 900kr.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Hængelås med kode glemt kode

Underscore på dansk tastatur

Form flad vinkel stikprop