Kontorassistent løn kommune

Alt om din løn når du er ansat i en kommune eller region. Find din grundløn, se pensionssatser og meget mere i vores lønoversigter. Og få viden og inspiration om hvordan din løn er sat sammen. Hvad er lønnen på det løntrin jeg er på? Find information om dit løntrin her.


Beklager, publikationen kan ikke vises. Det kan skyldes: At brug af JavaScript er slået fra i browseren. For at kunne vise indholdet på denne side er det nødvendigt at JavaScript er slået til. At Adobe Flash mangler at blive installeret (evt. opdateret) Klik venligst på denne knap . Jeg har økonomi baggrund.


Nu arbejder jeg i ATP som kontormedarbejder. Frivillig arbejde Medelem af Integrationsrådet i Ballerup kommune. Silkeborg Kommune , hvor jeg arbejdede med en lang række administrative opgave. I dag arbejder jeg i medlemsservice i Hjerteforeningen, hvor jeg sammen med mine kollegaer varetager diverse henvendelser fra foreningens mange medlemmer. De sidste 4½ år har jeg siddet og koordineret, forsikret og lavet andre administrative Ad hoc opgaver.


Som person er jeg god til at have mange bolde i luften på samme . Hvad tjener en kontor assistent i løn i midtjylland? Her kan du se opstillede eksempler på sygeplejersker, og hvad deres beregnede løn ville være. Eksemplerne er uden særlig feriegodtgørelse og overarbejde og før skat. Hjemmeplejer med sin cykel. Løneksempler for ansatte i en kommune.


Er der ingen overenskomst på din arbejdsplads, skal du aftale med din arbejdsgiver, hvad du skal have i løn. Her kan I tage udgangspunkt i, hvad andre inden for samme arbejdsområde tjener – den overenskomstmæssige løn på området. Lægger din chef op til, at du skal tjene mindre end den løn , skal du altid kontakte os, . Medellønninger til dette job og andre inden Administration, og andre nyttige statistikker. Du bruger it til en stor del af dit arbejde. Det vil sige, at du også skal tage en række fag på gymnasialt niveau.


Kontoruddannelsen skal tages med eux. Som kontoruddannet med speciale kan du arbejde inden for dit område i stat, kommune og region eller i private virksomheder. Pædagogmedhjælper, Løn til seniorjob (597) (HB_2SEN).


Elever aflønnes med månedsløn, jf. Lønnen består af elementer: 1. Skriver anonymt så andre kan skrive anonymt. Kommune inden for Frederiksberg Kommu- nalforenings. Har været ansat siden okt.


De ansatte får en specificeret oversigt over den udbetalte løn samt evt. Sundhedsservicesekretær og kontorser- viceuddannede. Bare som side info da dette er noget jeg ved konkret igennem mit arbejde. En nyuddannet bygningskonstruktør (år uddannelse) ansat hos en kommune starter på 25.


Så en kontorassistent er nok det lavere. OAO forhandler en fælles overenskomst for alle LO-forbund i staten, mens de enkelte forbund indgår organisationsaftaler der vedrører særlige forhold for de enkelte personalegrupper. I kommuner og regioner forhandler Forhandlingsfællesskabet alle de krav, som er generelle for de kommunalt og regionalt . Søgning 1Overenskomst Og Løn jobs tilgængelige i Vejle på Indeed. Løn - og ansættelsesvilkår efter. Hedensted kommune - Hedensted kommune.


Jobbet som kontorassistent spænder vidt.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Hængelås med kode glemt kode

Underscore på dansk tastatur

Form flad vinkel stikprop