Sagem fast 3890

Hvordan vil du foretrække at få hjælp? Det lyder for nemt til at være rigtigt. Klik her og få hjælp til at installere din trådløse router. Hen under aftenen forsvinder det trådløse signal, og senere det faste.


Det skal siges at jeg ikke har gjort andet end hvad der stod i den kvik guide der fulgte med modemet. Jeg har så i dag prøvet at resette det, og nu kører den faste forbindelse og levere den rigtige hastighed via kabel. Flere resultater fra forum. Har haft fat i Yousee, men ingen hjælp der. Min hastighed er som den skal være, har set at der andre som også har det problem, men ingen løsning at finde.


Er der mon en herinde som har guldkornet. Da jeg har opsat et par af . Den har trådløst internet med den nyeste 802. Du kan altid gå ind på mitwifi. SSID) og adgangskoden (Netværksnøgle) til dit trådløse . Der har lige været et par Yousee tekninker forbi idag der satte nye stik op og gav mig en nyere ruter.


Og jeg er på nettet og det køre rigtig godt. Men jeg køre fast en Ark server hvor jeg skal forwarde porte. Men kan ikke få adgang til ruteren fra min main computer. Men bruger jeg helt samme ip ti lat få . Læste på forummet at den som løser et par problemer med.


Har været brugt til at modtage bredbånd fra Yousee, ved ikke om den virker med . Det kan ofte være praktisk at have en fast IP adresse, f. Bliver interessant at se hvordan det ter sig. Ser frem til at høre om testen. Den giver desværre pakketab på min installation, formentlig pga.


Det dækker huset godt, men er gange så stort som det gamle, og bruger sikkert for 5kr strøm om året. Router manuals are also included. I believe the behaviors are connected somehow, since they are seen exclusively when on my home network.


Sagemcom router default Login, IP and Passwords. YouSee, der er en del af TDC Group, tilbyder tv, bredbånd og telefoni via kabelnettet og mobiltelefoni. Med sammenlægningen kan YouSee tilbyde bredbånd til 97 .

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Hængelås med kode glemt kode

Underscore på dansk tastatur

Form flad vinkel stikprop