Tryklufthorn 12v

Elektronik er indbygget i beskyttende boks. Med adapter til cigaretstik, kabler til montering direkte på batteri, fjernbetjening til kabel, fjernbetjening trådløs, kraftige styreruller, meter kraftig stålwire. Har kun været brugt indendørs, så ingen rust eller lign. Sælges da den ikke skal bruges mere.


HejNu har jeg søgt lidt rundt omkring. Jeg leder efter et horn til min bil. Det skal ikke være lovligt, men tilgengæld skal det larme af ht ! Skrevet af: brian p - 19.


Hvis der er nogen der ligger inde med et færgehorn. Så er jeg en frisk køber. Du kan enten vælge at bruge bilens luft, eller hvis du slutter den til den medfølgende kompressor. Trompet horn har en meget stor indvirkning på hele 115dB og stærkt metal konstruktion gør det sidste for mange år. HornRefako Autodele - reelle reservedele, fair priser og kompetent kundeservice.


Kraftig kompressorhorn der spiller den sjove melodi Dixie (fra filmen Dukes of Hazzard). Dette er en fed måde at skabe lidt sjov i gaden og med dette sæt får du det hele med! Info: Farve: Rød Antal: sæt. Montering: Monteringstilbehør medfølger.


Mærkning: CE, EVolt: 12V dB: 117dB. Hej traktorgalleri:) Jeg søger en magnetventil til styring af trykluft horn på traktor med kompresser. Ved i hvor jeg kan få sådan en?


Marco Hurricane horn til indbygning. Nem planmontering, Hvid ASA hus, 1dB (1M), 3Hz frekvens, Dyb tone. Velegnet til erhvervs- og lystbåde under 12M. Levering indenfor hverdage.


Vores pris, 64DKK, stk. HADLEY monteringssæt til tryklufthorn. Skilt for påhængsvognstik. Trykknapkasse, ”Harmony”.


Men jeg måler igennem og dokumenterer når jeg får 2x2-OBDkablet fra Kina ;-) Men du må meget gerne sammenligne fra ledningsdiagram i pdf'en længere oppe i tråden. BEAM TRYKLUFTHORN i RUSTFRIT STÅL 68cm. Jeg er ikke sikker på at jeg er tålmodig . LUFTFITTINGS SORTIMENT, 19.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Hængelås med kode glemt kode

Underscore på dansk tastatur

Form flad vinkel stikprop