Brokobling af forstærker bil

Brokobling af forstærker. Hejsa Jeg skal have brokoblet min ene forstærker i bilen. Den kan allerede brokobles på de kanaler til 2. Hvad kræver det af komponenter. Det samme kan ske hvis man bruger forstærkeren i Tri-mode mode, eller simultankobling, ved at køre stereo og mono på forstærkeren samtidig.


Husk på at når en forstærker brokobles deles den samlede impedans ud på begge stereokanaler. NAD 3stereo forstærker som jeg lige har købt den kan brokobles. Hvordan brokobler man forstærkere ? Jeg står og skal købe forstærker , jeg har overhovedet ikke forstand på det. Når du bygger mobile batteri drevet anlæg også kaldet festivals anlæg, kan det ofte være en fordel at brokoble dit forstærker modul da det er en nem løsning til at få dit forstærker modul til at levere flere watt.


Det er ret nemt at brokoble din forstærker , lige som du kan se i denne video. Du skal blot tage plus fra den ene . B: Hvilke modeller kan det lade. Hver udgang består af to brokoblede forstærkere der hver arbejder med 1V, som reference for de fantasifulde data man opgiver. Jeg købte den for et år siden til mine dengang rimelig små, diskohøjttalere. Nu har jeg så gået og flækket en temmelig stor subwoofer sammen, med 2x i. Og der fandt jeg ligesom udaf at 1watt ikke rigtig slår til længere, og så er det at jeg gerne ville ha min . Hvis du sætter en ohm bas på en forstærker der er brokoblet , tror hver kanal at den bliver belastet dobbelt så hårdt.


Altså vil hver kanal på en brokoblet. Hvis du brokobler din maxamp, så vil du have ingen effekt eller forbrug på dette, da chippen ikke er lavet til brokobling. Du kan ikke brokoble maxamp.


Ganon, jeg havde skam bare tænkt mig at bygge et lille anlæg. Den bedste klangmæssige balance opnås, hvis du brokobler subwooferen til den mindste forstærker. Først og fremmest karrosseriet.


Hvis du borer eller foretagerudskæringer i de bærende dele af karrosseriet, kan det få konsekvenser i . HejJeg har lige købt lidt udstyr, så jeg kan høre lidt musik i bilen. Skal have tilsluttet en Autoradio, forstærker , de bagerste højtalerer og en. Ved brokobling kan du få noget mere saft ud af din forstærker til den store bas. Rockford Fosgate Punch 450. PÅSKE TILBU Forstærker , Sælges da bilen er solgt, en forstærker med rigtig meget power.


Mange radioer har indbygget forstærker , men denne forstærker er ofte ikke kraftig nok til at drive de kvalitets-højttalere der skal til når man ønsker at opgradere sit lydsystem i bilen , og det er her effektforstærkeren kommer ind i billedet. Kanals forstærker fra Ground Zero. Hz - 100kHz kg tung, og måler 55x43x5cm Dette er en absolut highend bil forstærker Evt bytte med en anden 4-kanals forstærker plus penge til mig. Xzound SDX 4er en kraftig 4-kanals forstærker. Her får du en forstærker med alle justeringsmuligheder og en lydkvalitet, der er helt i top!


Hej Jeg har to PA forstærkere , som jeg gerne vil brokoble. Den ene er på 800W og har bridge mode, og den anden er på 400W og jeg forventer den har noget bridge mode.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Hængelås med kode glemt kode

Underscore på dansk tastatur

Form flad vinkel stikprop