Mit ok el

OK er dit danske energiselskab. Vi har mere end 6lokale tankstationer over hele landet. Vi sælger også fyringsolie, el , naturgas, varmepumper m. S​om kunde hos OK har du automatisk adgang til Min OK , uden at skulle tilmelde eller oprette dig.


Når du har bestilt eller købt et produkt eller en service hos OK , får du automatisk tilsendt en e-mail med din adgangskode.

Du kan selv ændre din adgangskode, når du er logget ind på Min OK. Du logger ind på Min OK ved at . Desuden har du adgang til de data om dit elforbrug, som vi får stillet til rådighed fra netselskabet. Og fra Min OK har du også adgang til DataHubben, den samlede database over elkunder.


Der kan du også finde information om dit elforbrug og aftalen med din el - leverandør. Hvad indeholder elafgifter og skatter? Hvor kan jeg se og følge med i mit elforbrug?


Hvordan bliver jeg faktureret for el til erhverv?

Hvad er net- og systemydelser for el ? Hvem skal jeg ringe til, hvis der er fejl på elmåleren? Når du logger ind på Min OK , kan du se fakturaer samt en oversigt over dit historiske forbrug af el. Vi viser dine historiske data pr. Vi er altså afhængige af data fra netselskabet, og . De mest stillede spørgsmål.


Hvorfor er min elregning ikke kommet? Kan jeg holde øje med mit elforbrug via Min OK ? Hvornår er strømmen billigst? Hvor hurtigt kan jeg skifte til el fra OK ? Jeg har elvarme, får jeg stadig tilskud til mit el. Find priser på el og vælg din el -leverandør. Vil du indtaste dit forbrug?


In light of the context, improbable. With regard to qfollowing. This equation was extended by Edel, with a poor argumentation, also to late OK mm.


Bemærk: Tallet for opvarmning indeholder ikke el til elvarme, elvandvarmer og varmepumper, men forbrug til cirkulationspumper og drift af oliefyr, gaskedler mv.

Hvis du har elvarme, kan du få råd om det her. Hvad kan jeg spare på mit elforbrug? Det er altid en god ide at tjekke, om du måske bruger mere el end . Når du er elkunde på det danske elmarke har du mulighed for at følge dit elforbrug.


Det statslige systemansvarlige transmissionsselskab, Energinet, tilbyder både privat- og erhvervskunder gratis adgang til egne eldata på eloverblik. Energinet står for den overordnede forsyningssikkerhed i Danmark. Overblik over dit elforbrug på web og mobil.


Råd og redskaber til at spare på elregningen. En elleverandør med lokalt engagement. På Mit NRGi kan du desuden holde nøje øje med dit løbende forbrug. Luke 10:bbe And keep in that same house, taking what food and drink they give you: for the worker has a right to his reward. Do not go from house to house.


Vi tilbyder produkter, services og løsninger indenfor teknik og stål – og gør din hverdag nem og effektiv. Her kan du danne dig et overblik, når der er forstyrrelser på el -nettet. Du kan også se status for fibernettet eller indberette fejl på gadelys. Status for el - nettet, kan du se længere nede på siden.


Indberet fejl på gadelys.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Hængelås med kode glemt kode

Underscore på dansk tastatur

Form flad vinkel stikprop