Arbejdsbord gør det selv

Nemt gør det selv arbejdsbord. Du kan se Frihuset på TV PLAY Næsten lige så vigtigt som det rigtige værktøj er det at have et ordentligt og solidt arbejdsbord at stå ved. Få opskriften på, hvordan du selv kan bygge et fleksibelt værksted.


Det mest nærliggende var at lave et fast arbejdsbord langs den lange vinduesvæg – et godt langt bord er godt til det meste – ikke mindst hvis man skal afkorte en stak brædder, men hvad nu hvis det er noget helt andet der skal laves – fx samling af en stor . Reglar i tre længder skrues og limes sammen til et kraftigt understel.

Stellet afstives med en strimmel plade og afsluttes med en plade på toppen. Bordets størrelse bestemmer du selv. Hvorfor nøjes med et enkelt arbejdsbord , når man kan få tre – på den samme plads? Følg vores anvisninger, og få et komplet værksted med tre arbejdsborde , masser af værktøjsskabe og mange gennemtænkte detaljer. Byg et fleksibelt værksted med mobile arbejdsborde.


Vi viser, hvordan du bygger et komplet værkste du kan flytte rundt på afhængig af arbejdsopgaverne. Men jeg mangler lidt indputs, til hvad jeg kan bygge det af, eller endnu bedre billeder af folks egne arbejdsborde.

Arbejdsbord projekt indlæg 18. Nyt arbejdsbord til garagen. Hjælp til hjemmebygget arbejdsbord :) indlæg 20. Byg et lille arbejdsbord tilpasset dit behov på værkstedet, mit hjemmelavede arbejdsbord løb op i knap 1kroner, og tog vel tom timer at bygge. Find arbejdstegning og billeder her.


Jeg skal igang med mit havelåge projekt igen, og de første lågers vægt der blev bygget, var lige i overkanten af hvad hullernes dybde på mine stolper tillod at kunne bære. De første b lev bygget i havens henover et par bukke, men nu står vinteren på lur og det gør så at jeg nok bliver nødt til at gå indendørs . Så bygger vi arbejdsbord til værkstedet. Der er styr på familielivet og arbejdet, så nu er der tid til at bruge noget energi på projekterne igen.


Det er på tide at starte denne side op igen. Der skal bruges noget energi på at få styr på. Imellem købene fra flyttesalget var et gammelt køkkenskab og hvad stiller man så lige op med sådan et?


Da jeg stod foran skabet fik jeg lyst til at udnytte den gode højde der er på sådan et køkkenskab, så i gemmerne af plader fandt jeg en rigtig kraftig plade fra et spisebord om vi . Opgradér værkstedet, og imponér vennerne med et tilpasset arbejdsbord som får dit værksted til at funkle. Køb dit næste arbejdsbord brugt, og spar penge. Se de gode tilbud på arbejdsborde til kontoret her.

Gør det selv reol til værkstedet af OSB. Komplet med tegninger og projekt video. Et nemt gør det selv projekt til at blive mere organiseret i værkstedet.


Passer til mit gør det selv arbejdsbord. De monteres hurtigt og enkelt og har stor bæreevne, selv til store emner. Kun din fantasi sætter grænsen. Kittet indeholder de beslag, skruer og brugsanvisning som er nødvendige for at kunne samle et bord med to niveauer.


På ingen tid vil du kunne lave dit eget arbejdsbord eller reolsystem. Du skal selv tilføje træet! De specialdesignede beslag sikrer perfekte. Et meget stabilt og samtidig fleksibelt arbejdsbord.


Det specielle espalierudtræk gør at det selv fuldt udstrukket er meget stabilt. Det kommer med gode små hjul og en flot pulverlakering. Længde og højdejusterbart. Velegnet til mange formål.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Hængelås med kode glemt kode

Underscore på dansk tastatur

Form flad vinkel stikprop