Værd at købe i tyskland

Du skal som regel købe rigtig meget in for at turen til Tyskland er tjent hjem. Det viser en ny analyse fra Nykredit. Fylder du bilen med øl, bliver . Men faktisk skal der købes store mængder, før turen til Poetzsch eller Fleggaard overhovedet kan betale sig. Det er nemlig rigtig dyrt at tage bilen - særligt hvis turen frem og . TVsamler en ufuldkommen liste over røverkøb i Tyskland. Der er nemlig mange penge at spare både på dagligsvarer og ydelser.


En kasse øl i Danmark 15kroner. Jeg kom til at tænke på om der var andet jeg lige så godt kunne købe i Tyskland når nu jeg er afsted. Selv køber jeg hestefodet, hårfarve, sodavan øl og andre våde varer.


Hvad køber du når du er afsted? Shoppe i Tyskland - Hyggesnak indlæg 7. Seniornettet indlæg 6. Vi er lige blevet enige om at køre en tur til Tyskland en af dagene, for at købe lidt in det er bare så længe siden så jeg har glemt hvad der er værd at gå efter. Lidt slik :-) Nutella :-) vi drikker ikke hverken øl eller vin så det . For danskere bosat i Sønderjylland er det ingen hemmelighe at der er mange penge at spare ved at købe ind i de tyske grænsebutikker – Men for resten af os har grænsebutikkerne mest været noget man lige smutter forbi på vej hjem fra ferien sydpå. Men rent faktisk kan det godt svare sig at købe stort . Jeg skal til Tyskland i morgen efter øl og sodavan til sommerens forbrug. Skumfiduser, skittles og Milka Chokolade!


Ja, jeg plejer også at skulle købe hundeting til mine forældre (altså til deres hund ), når jeg er dernede. Bilka i Sønderborg og hos Real i Flensborg. Vi købte mindst muligt i henhold til Arla opskrifterne – og ved over ”minimumsmængde” er prisen omregnet forholdsmæssigt. Det kan betale sig at køre til grænsebutikkerne i Tyskland , når du skal købe ind. Læs her, hvor meget du sparer på grænsehandel hos Scandlines BorderShop.


Her kommer indlægget, hvor jeg deler min shopping i Tyskland med jer. Gode råd og fif fra andre brugere af hjemmesiden. Skriv og del dine erfaringer med andre brugere.


Besparelse på indkøb = 1. Grænsetur fra Holstebro for at købe øl. Total besparelse = 7kr. Mangler: værd Så meget skal der til før grænseturen kan betale sig - politiken. Så-meget-skal-der-til-før-grænseturen-kan-betale-sig Lignende 4. Der skal fyldes godt med varer i bagagerummet, før det reelt kan betale sig for danskere at køre til Tyskland i egen bil og købe ind. For eksempel skal man købe hele 3. Københavnere kan spare store penge ved at handle i Tyskland.


Aarhus eller København og køre syd for . I dag er det muligt at gøre i en. Det kan dog sagtens være det værd , da du sparer tid og besværet med turen til grænsen, for slet ikke at tale om den dyre benzin. Samtidig er jeg i gang med at finde på, hvad min søster skal købe til mig fra London, og hvad jeg selv skal købe i Tyskland.


Så selvom timingen er skæv, så får. MEN det kommer helt an på, hvilken lufthavn og hvilken terminal man flyver til, om der er noget, der er værd at købe. At købe dine solceller i Tyskland kan være en langt billigere fornøjelse end ditto Danmark. En hårdlivet myte om solceller i Danmark går på, at det er muligt at spare mange tusinde kroner på at købe ens solceller i Tyskland. Har du en håndværksmæssig baggrund er det værd at overveje selv at installere solcellerne.


Ment på den måde at der tit er DTS på Tysk også en normal 5. Engelsk, dog er de tit meget billige en 5-€ per styk. Hvor i mod BD er værd at købe da de tit som er med Master Audio på Engelsk og andre . For at finde ud af, om det er værd at købe en brugt bil i Tyskland bør tage hensyn til alle udgifter at se, om opvejer turen og de risici, en international operation som denne. Nogen fortælle dig andet: købe en bil i Tyskland erfor alle, uanset dit budget,sker, er at sørge for, at værd at købe enbrugt bil i Tyskland hvis du har .

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Hængelås med kode glemt kode

Underscore på dansk tastatur

Form flad vinkel stikprop