Løn som vikar i folkeskolen

Du skal have løn for alle de timer, du arbejder på skolen eller institutionen. Du skal som minimum aflønnes for to arbejdstimer for hver dag, du er på arbejde, også selvom du kun har en arbejdstime. Din timeløn er forskellig, alt efter om du arbejder på en folkeskole eller med specialundervisning for voksne. Er der nogle mennesker herinde på AAGE, der har prøvet at være det?


Jeg får min hue i år, så jeg skal finde et arbejde efter sommerferien, der helst er lidt mere spændende end at bippe varer i Brugsen.

Redigeret af Rallemu den maj . Så jeg ville høre jer, hvis der er nogle af jer der er lærervikarer, hvordan i får løn ? De to måder jeg får løn er: 1- Fra jeg møder op på skolen (f.eks.) til jeg tager hjem (1f.eks.) får jeg løn. Hvis jeg selvfølgelig har . Vores Løn -index giver dig svaret! Kommunalt uddannet, arbejdet i staten, arbejdet i den private sektor, de sidste år i folkeskolen , M år, Lyngby-Taarbæk, Nordsjællan Region Hovedstaden, Storkøbenhavn, nr. Er man derimod ansat længere end en måned , og har man som lærervikar fået et fast skema med gennemsnitligt færre end timer ( folkeskolen ) eller arbejdstimer (specialundervisning for voksne) per uge, kan man selv vælge, om man vil ansættes på månedsløn . LØNNINGER i folkeskoler 1.

Reguleringsprocenten er pr. Lærere med læreruddannelse har fra 1. Lønnen for den enkelte vil være afhængig af hvilket lønsystem , der følges, man er enten på Ny Løn eller. Dette vil afhænge af, hvor man var indplaceret 1. Prøv vores lønberegner og blive meget klogere på hvilke faktorer det afhænger af, og hvad det kræver af vikaren. Hvad får en lærervikar i løn ? Jeg er lige blevet ansat som lærervikar, men, distræt som jeg er, glemte jeg at spørge om hvad lønnen ligger på. Jeg ved den er høj, men hvad ligger den præ.


Nåre ja og hvis nogen har prøvet det, hvordan er jobbet - plusser og minusser ? Det højner ikke ligefrem kvaliteten i folkeskolen med så mange ufaglærte. Men skal man undervise, er der visse ting der skal . Men nu er det så jeg har brug for jeres erfaringer - er det til at få timer som ufaglært? Jeg påtænker at søge på min gamle folkeskole og 2-andre skoler i området. Desuden vil jeg gerne høre hvad de nærmere får i løn :).


Jeg er interesseret i så mange timer som muligt, men er klar til at supplere med andet . Jeg søger jeres ekspertise, da jeg netop har søgt diverse jobs som lærervikar ( tilkalde) vil jeg høre jer a om I ve hvad lønnen egentlig er?

Jeg har haft en veninde som sidste skoleår var ansat som lærervikar og hun fik 1kr i timen. Der er mange fordele ved at være månedslønnet - løn under barsel og sygdom og ret til opsigelsesvarsel først og fremmest, fortæller konsulent i Danmarks Lærerforening Niels Gæmelke. Men i den timeløn, som timelønnede lærere får, er tiden til forberedelse en del af lønnen. Man får altså kun løn for de . Det hører absolut til sjældenheder, at løn bliver brugt som et parameter, når skole søger lærere. Men der er en særlig årsag til,.


For et år siden ansatte vi en nyuddannet lærer i et vikariat , og hun var fantastisk. Løn lokker lærerstuderende. Lærerstuderende fristes af lønnen og får ikke gjort deres studium færdigt. Skolerne hungrer efter arbejdskraft. Opslagstavlen på Ribe Statsseminarium bugner med opslag om ledige vikarstillinger , og det er rektor Preben Astrup ikke glad for.


Det er svært at lade være med at smide . Umiddelbart tænker jeg du får det samme som alle andre vikarer dvs. Som jeg læser overenskomsten er det kun uddannede lærere der får en højere løn som er ca. Velkommen til Lærervikaren. Tidsbesparende, effektiv og målrettet kontakt mellem vikarer og skoler.


Der kræves kun adgang til internet. Antallet af vikarer i folkeskolen er i dag det højeste i seks år. Mange børn må i dag sige goddag til en vikar , når de træder ind i klasseværelset.


Siden sommerferien har skolerne i stigende grad ikke kunnet få undervisningen til at hænge sammen uden vikarer. En folkeskolelærers primære opgave er at undervise sine elever i et bestemt fagligt område.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Hængelås med kode glemt kode

Underscore på dansk tastatur

Form flad vinkel stikprop