Nøgle kan ikke drejes

Man kan stikke nøglen in men kan ikke drejes. Det kan dog lade sig gøre, men kræver meget tålmodighed. Når den først er forbi punket hvor nøglen sidder fast, drejes den meget nemt. Er der nogen, som har et råd til hvad jeg kan gøre?


Problemet er det, at jeg ikke kan dreje nøglen. Har prøvet, at dreje på r.

Nøglen sidder fast i tændingen! Når tændingslåsen pludselig ikke vil dreje ? Jeg har været med i dette forum i mange år og . Min kære LUPO vil ikke starte, jeg regner med at det er fordi jeg ikke kan dreje nøglen langt nok, sådan føles det i hvert fal så mit store spørgsmål er, er der nogen, der kender til dette problem, og hvordan løser man det? Det føles som om jeg har drejet nøglen , for derefter at prøve igen, . Det er nemt at afgøre, om det er låsen, der er noget i vejen med. Hvis du kan dreje nøglen i låsen uden problemer, er det højst sandsynligt et andet sted problemet skal findes. Jeg kan ikke få min nøgle i bildøren - jeg kan sætte den ca.


Startede med at jeg godt kunne få den ind men kunne ikke dreje nøglen rundt.

Meget træls da jeg ikke kan låse døren. Nogle der ved hvad der kan være galt samt hvad der er at gøre. Ratlås er en mekanisk anordning, der forhindrer rattet i at blive drejet med mindre den rigtige nøgle er indsat i ratlåsen (og evt. drejet). Du skriver om manglende tænding - hvilket kunne tyde på at du kan indsætte og dreje nøglen - kan du så dreje rattet ? Jeg antager, at du kan - og at det derfor ikke drejer . Røget en lille flig af nøglen måske?


Sys jeg har haft en makker der havde det problem m hans MB. TTranspeter TDI Altea TDI DSG Malerfirmaet Vholm. Alt i malerarbejde og maling. Hvad gør du hvis du ikke kan dreje nøglen rundt i deres bil, og derved ikke kan starte bilen?


De fleste gange skyldes det at man bruger en forkert nøgle , men det kan også være at ratlåsen er så hård at rettet lige skal drejes lidt på. Så kan man derefter starte bilen. Jeg spørger fordi Bilia siger det er meget sjældent det opstår på så ny en model – har købt en dyr svensker som ellers skulle være . Normalt (hvis ratlåsen er slået til) skal man hive lidt i rattet og dreje nøglen samtidigt. Lige nu sker der slet ingen ting, man kan overhovedet ikke hverken dreje rattet eller nøglen.


Nogen der kan regne ud hvad der kan være galt? Når først at jeg har fået drejet nøglen en´ gang, så kan jeg godt dreje nøglen igen og igen bare jeg ikke tager den ud. Det er nok et underligt sted at spørge, men det kan jo være der er nogle kloge hoveder derude, når det lige kommer til biler.


Here goes: Jeg låser min bil op, stikker nøglen i tændingslåsen og forsøger at dreje , men det kan jeg ikke.

Ej heller med min reserve nøgle. Det underlige er at nøglen går helt i bund som den . Jeg kan vel ikke gå til cykelmanden og få ham til at fixe det? Han kan jo ikke vide om jeg har stjålet den. Altså, nøglen kan komme helt i bun men vil ikke drejes rundt. Pass me the butter by the big, bad bombay.


Viser kommentarer - til (af i alt). Du skal selv opbevare din oprin- delige låsecylinder, så den kan blive sat i døren igen, når du ikke længere har brug for kommunens låsecylinder. Bliver din oprindelige låsecylinder væk, bliver den ikke erstattet af Kolding Kommune. Sammen med låsecylinderen får du nøgler med. Du har mistet dine nøgler : Uanset om du har tabt din nøgle på farten, glemt den eller været et uheldigt offer for tyveri, så hjælper Abildgaard Låseservice dig med at få adgang til din bolig.


Vi omkoder lås og nøgler så du kan være sikker igen. Det er ikke noget med den ikke starter, kan bare ikke dreje nøglen så meget som en millimeter. Bilen er parkeret med forhjulene lige, og rattet eller ratlåsen sidder ikke umiddelbart i spænd hvilket var min første mistanke til problemet. Hvis du har centrallås, bør du kigge i motorrummet, og sikre dig at det ikke er en elektrisk fejl der blokerer for at åbne døren. Du kan finde ud af det ved at frakoble motoren fra låsesystemet, og derefter dreje nøglen i hullet.


Hvis det virker uden strøm til centrallåse enheden, er der ikke noget galt med selve . Kan du ikke få nøglen ind? Går døren ikke op, når du trykker, løfter eller klemmer på det udvendige håndtag? Svaret på dit problem afhænger af, hvordan problemet viser sig.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Hængelås med kode glemt kode

Underscore på dansk tastatur

Form flad vinkel stikprop