Bedste bøger 2015

Hvilken biografi er årets bedste ? Og hvilke romaner bør man læse eller give i gave? Kristeligt Dagblads boganmeldere præsenterer her deres personlige favorit fra årets boghøst. Titlerne er inden for hver kategori anført i rangorden med min bedste læseoplevelse først. Klik på cover eller titel for at gå til den fulde . Livets store spørgsmål Det eneste rigtige Af Malene Ravn Gyldendal, 1sider, 19kr. Denne bog tager hul på nogle af livets helt store eksistentielle spørgsmål.


Hvordan håndterer man barnløshed? Når du først er gået i gang med romanen, vil du have svært ved at . Vi har tusindvis af lydbogstitler i alle genrer. Lyt til en bog , når du jogger, slår græs eller pendler til dit arbejde.


Prøvetilbud til alle nye kunder! BBC har kåret den (foreløbigt) bedste bog i det 21. Den bedste bog i de seneste år kommer fra USA, vurderer litterære eksperter.


Skønlitteratur på Pdækkede det meste af det bedste , og vi guider dig her til de vigtigste bøger fra de nye forfattere, de etablerede forfattere - og de. Du har helt ret, men jeg er afhængig af bøger. Jeg kan forsikre dig om at jeg er i behandling. Her er de fem bedste bøger jeg har læst i år. The first rule of fatherhood is that if . Biografier, krimier, kvinder, klassikere og pæne bøger.


Bliv klogere på hvilke bøger der er et must at læse, når vi guider til de bedste. Egentlig ville jeg have lavet en top 1 men jeg kunne ikke begrænse mig. I år har faktisk været et rigtig godt læseår, jeg har læst en masse rigtig gode bøger , og nogle af dem var helt igennem fantastiske.


Derudover har de fleste . Findes der noget bedre end at åbne en bog , hvor siderne på det nærmeste vender sig selv? Hvor drabelige detaljer og mystiske mordgåder rykker dig helt ud på stolekanten, fordi det aldrig helt er til at vide, hvem der dør næste gang? Så læs med her, hvor vi anbefaler dig nervepirrende, nye krimier, . De seneste to år har jeg her i december kigget tilbage på de bedste bøger , jeg har læst i det forgangne år.


Det har jeg selvfølgelig gjort igen i år, og herunder får du en kort præsentation af de fire bedste bøger. Jeg håber, du får lyst til at kigge nærmere på nogle af dem. Information uddelte i januar i samarbejde med Testrup Højskole Montanaprisen, som gik til Dorrit Willumsen for . Månedens bedste bøger - liste for november. Vi vender tilbage torsdag d. Gode bøger at læse højt for børn i alderen 3-år. Det er hyggeligt at læse sammen, og samtidig stimulerer det dit barns sprog.


De er vedkommende og spændende og efterlader ofte læseren med en lille smule ondt i maven. Sproget er lige på og helt up-to-date og der lægges ikke skjul på den del af ungdomskulturen, der handler om sex, stoffer og vold.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Hængelås med kode glemt kode

Underscore på dansk tastatur

Form flad vinkel stikprop