Hvad får en vikar i timen

Jeg fik 1i timen - desuden fik jeg altid for min timer - også selvom jeg kun havde lektioner - du får ekstra fordi du bliver kaldt ud. Jeg overvejer at læse min uddannelse på halv tid når jeg er blevet bachelor, måske man kunne blive lærervikar et par dage om ugen? AfLysNINg Af AftALt vIkArArbejDe fOr tImeLøNNeDe vIkArer. Lønmodtagere, som fratræder i årets løb, får ved fratræden udleveret et af ho- vedorganisationerne godkendte . Se, hvilken løn du får som timelønnet lærer eller børnehaveklasseleder i folkeskolen og ved specialundervisning for voksne.


Her på siden kan du læse oHvornår skal jeg timelønnes? Jeg er begyndt at tænke over, hvad jeg gerne ville lave, men kan ikke finde på noget spændende. Hvis nu du valgte at være vikar , som fx tjener 1kr i timen skal du minimum arbejde timer pr. Det kommer også an på hvor de søger henne, og om de søger i det hele taget vikar i dit område. Synes du, at du tjener nok?


Skal du forberede dig på en jobsamtale? Vores Løn-index giver dig svaret! Er der mon nogen der ved. Har han ikke en kontrakt, som fortæller, hvad han får i løn?


Min kæreste var vikar i en børnehave i slutningen af sidste år og han fik omkring 1i timen. Ellers skal han da have en. Hans timer om ugen gav i . Hvad får jeg i løn og er der forskellige satser? Din løn afhænger af din uddannelse og erfaring.


Du kan se lønsatser på følgende links: - Sygeplejersker - Sygeplejestuderende - SSA, SSH, SHJ og Plejer - Socialpædagoger (På skemaerne kan du finde den timesats, der svare til dine kvalifikationer.) . Man får generelt mere når man. Og så var det dessuden ikke fo sjov at jeg skrev det var omkring 1i timen for ufaglært vikar i børnehave og vuggestue ;) jeg tjekkede det . Hvis jeg selvfølgelig har undervisningstimer i de timer. Med andre ord får jeg betalt pauserne på skolen, hvor man er gårdvagt osv. Nu er det efterhånden år siden jeg var lærervikar , men dengang fik jeg ca. Jeg fik dog ikke løn for mine pauser, og derfor fik jeg for en dag . De 4er uden moms, men det er jo også 4for dem der bruger jer for de får momsen igen så tænk kun uden moms i sammenligning med andre.


Bureauet er ikke certificeret eller medlem af brancheforening. Indehaveren understreger, at ingen vikarer underbetales i forhold til dansk standard. Prisen afhænger af ansættelsens længde samt antallet af vikarer , og bureauet reklamerer med priser helt ned til 1kroner i timen.


For en ufaglært vikar med . Jeg er lige blevet ansat som lærervikar , men, distræt som jeg er, glemte jeg at spørge om hvad lønnen ligger på. Jeg ved den er høj, men hvad. HvidFjer skrev: 18kr. Og du får altid betaling for mindst timer:. Umiddelbart tænker jeg du får det samme som alle andre vikarer dvs.


Som jeg læser overenskomsten er det kun uddannede lærere der får en højere løn som er ca. En af vores politiske mærkesager er at få vedtaget en lønmodtagerlov, der vil sikre, at alle, der arbejder i Danmark, får en ordentlig løn og gode vilkår. Gode penge, 18- i timen , havde også nogle speciel klasser der var så 2- plus, så timelønnen var 20-. Min bror er vikar og samt er min moster.


De får også 2i timen , men om det er pr. Det synes han var lidt sjovt :D. Måske kan du bruge dette link?


Jeg som uddannet pædagog får 1i timen i begyndersats, . I Vikar Region Midt får du som tilmeldevikar en fast timeløn afhængig af, hvor mange års erfaring fra faget, du har.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Hængelås med kode glemt kode

Underscore på dansk tastatur

Form flad vinkel stikprop