Elektrisk benzinpumpe til karburator

Jeg har for længe siden lagt i min ax og anden knast osv. Leveres med vibrationsdæmpende fastgørelsesanordning, monteringsskruer, kabeltilslutninger og rørforbindelser. Benzinpumpe til kaburator. Denne benzinpumpe passer til alle former for kaburator , knallert, biler, motorcykler osv.


Weber eller Dellorto kaburator , til motorsport, rally osv. Produkt specifikationer . Elektrisk brændstofpumpe. Jeg påtænker at sætte en elektrisk benzinpumpe på min bil, men tænker om jeg skal være opmærksom på et eller andet?


Tænker noget ala det her . På DBA finder du altid et godt tilbud på både nye og brugte varer til salg. Du har jo ikke skrevet noget om HVAD det er for en motor men jeg går ud fra at det er en ældre karburator model med en mekanisk benzinpumpe for ellers kan du IKKE bruge denne . For eller Volt elektriske systemer. Arbejder både med negativ eller positiv stell. Det hedder bare en elektrisk benzinpumpe , til en bil med karburator , ingen problemer.


Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera. På min Westfalia bus har jeg el - benzinpumpe med et sikkerhedsrelæ, der sørger for at der kun pumpes når motoren er igang. Men hvis bussen har stået et par uger er den meget svær at få liv i, og det virker som om karburatorerne er tomme for benzin. Jeg fik en elektrisk benzinpumpe med da jeg købte karburatorerne. Er det et normalt kendt problem?


Da motoren oprindeligt kørte med indsprøjtning er der jo ikke mekanisk pumpe på. Derfor overvejer jeg at, i stedet for at skifte frontdæksel og montere mekanisk pumpe, at montere den elektriske pumpe. Jeg kender ikke fabrikatet eller hvor . Eksplosions sikker magnet motor med termosikring. Kugleleje konstruktion der ikke behøver smøring. Vandtæt pumpehus og motor i støbejern.


Kan anvendes til både volt og volt. Hvis jeg putter lidt benzin direkte i karburatoren starter motoren men går ud igen efter ca. Måske kan du montere en gennemsigtig slange fra pumpe til karburator.


En så kortvarig fejl, kan næsten altid henføres til det elektriske.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Hængelås med kode glemt kode

Underscore på dansk tastatur

Form flad vinkel stikprop