Hjulbolte peugeot alufælge

Hvor mange hjulbolte skal jeg bruge? ATTRAKTIVT TILBUD MED FRI FRAGT! Originale diamantsleben alu-fælg, model CETUS. Farve: Antracitgrå, diamantsleben. Jx1 passer måske til andre Citroën modeller men er ikke sikker.


Centerdiameter, 6mm Mærket er KBA og . Brugte dæk med fælge sælges til billige priser online. Se de gode tilbud på reservedæk og alufælge her. Jeg har købt nogle originale fælge i DBA, og skulle til at montere dem, men de hjulbolte som jeg har, passer desværre ikke.


Tanken var at finde nogle i DBA, men er der en her i forum, som har styr på hvilke bolte man bruger til de fælge. De har siddet på en 207) Jeg har linket til et par billeder. Ligeledes er vi leveringsdygtige i spacere så du kan få det hele samlet. Bestil hjulbolte , møtrikker, dæk, fælge, spacere her hos CM Carparts idag, så skaffer vi det hjem . Hjulbolt Excentrisk Hjulbolt Excentrisk. Crome Ventiler Crome ventiler.


Krydsnøgle Krydsnøgle til at stramme og løsne dine hjul. VÆLG ORIGINALE PEUGEOT -FÆLGE. Fra tegnebrættet og til det færdig resultat er der kælet for design og alle detaljer. Det giver dig ikke bare en smuk og helhjertet oplevelse af din bil – det giver dig også kvalitet ud over det sædvanlige. Jeg har lige været inde i t-hansen og købe nogle låsebolte.


Mit spørgsmål går på at de originale. Peugeot gennemtester alle fælge, . Med fælgemonteringssæt og generel driftsgodkendelse eller ekspertudtalelse. Kan ikke finde det i maunellen. Den henviser (selvfølgelig havde jeg nær sagt) til et autoriseret pegeout-værksted.


Alufælge I vores WheelGuide får du fuldt overblik over hvilke fælgdesign og størrelser, der kan leveres til hver enkelt bil, og din bestillings-forespørgsel kan gennemføres med få klik. Du kan også besøge en af vores butikker. I butikken finder du et stort display, hvor hele sortimentet kan studeres, før du træffer dit valg. CITROËN C CII, PEUGEOT 10 10 TOYOTA AYGO. Skal stålfælge ikke spændes hårdere end alu?


Hylde: Vælg varehus Loading. Udsolgt Begrænset lager På lager. Super skarpe priser på Alufælge , Dæk og Komplethjul – Nordens største udvalg!


Gratis fragt, gratis montering og gratis afbalancering.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Hængelås med kode glemt kode

Underscore på dansk tastatur

Form flad vinkel stikprop