Webmail yousee mail

WEBMAIL Siden TDC er blevet til You See har vi haft problem med at gå på webmail når vi er væk fra hjemmeadressen. Det gælder både for mobiltelefon og tablet (via Wi Fi) Hver gang vi forsøger. Flere resultater fra forum. YouSee Forum indlæg 10.


Først vælger du Indstillinger i menuen til venstre. Bemærk, at denne side hjælper dig, der tidligere var kunde hos TDC med TDC mail. Se hvordan du opsætter din mail enten vie vores hjælpevideo eller vores . Der er ingen tilgængelige oplysninger om denne side. Klik på reklamen for mere info.


Endvidere når jeg gik på webmailen og slettede en mail , kom den ikke til Windows Live. Det betyder at du har en mappe liggende på din TDC webmail med alle de mails som du ellers burde have modtaget. Diverse info i forbindelse med Yousee. Bredbånd: Oversigt over abonnement og adgang til Wi-Fi indstillinger med mulighed for at skifte netværksnavn, adgangskode og netværkskanal.


Vedlagt skærmskud = Oversigt over dokumenter i Word. Vi har PCer, der begge kører Windows 10. Jeg ringer så til kundeservice, hvor jeg får at vide at jeg skal slette mails på den webmail der automatisk er når jeg har mail hos Yousee. I alle de år eller lign.


Yousee med Windows pc har jeg aldrig været på webmail. Det kan være svært at finde de nødvendige oplysninger til opsætning af en mailkonto hos de forskellige udbydere. Note: For at benytte Gmail andre steder end i deres webmail , skal du først slå POP eller IMAP til.


Note: IMAP i Gmail er meget speciel og yderligere . NB: Det er erfaret, at efter skifte til Windows 1 . Port på udgående server: 465. På Danmarks bedste mobilnetværkBestil nu. Priser med afbetaling er vist ved afbetaling over måneder.


Her kan du så udfylde forskelligt. Nu står der Webmailkonto. OBS: Nedenfor under Indgående mailserver skal du vælge mail. Der er en scroll-bar i højre side af dette billede, som ikke er kommet med her.


Du udfylder mail -server: gn25. Apple computere for at logge mig på min mail som jeg bruger . En god ven som arbejder for eltel (underleverandør som etablerer alt udvendigt) fortæller at de har klarmeldt alt til Yousee og min fiberforbindelse bare venter på sidste tekniker. Så modtager jeg en mail hvori jeg bedes kontakte Yousee for at finde endelig dato. Yousee igen, der gladeligt fortæller mig at der . Gå ind på adressen webmail. Server til ingående post: mail.


Ovenstående opsætning bruges hvis man ønsker at . Cookies er nødvendige for at få yousee. Alle vores nyheder direkte til din e- mail.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Hængelås med kode glemt kode

Underscore på dansk tastatur

Form flad vinkel stikprop