Klemmebetegnelser tændingslås

De forskellige klemmebetegnelser på komponenterne viser, hvor ledningerne går hen. Strømfordeler med to adskilte strømkredse: Til fordelerkontakt I. Jeg ville høre om nogle vidste hvor man kunne se hvad de forskellige klemmebetegnelse er. Dieselmotorer har derimod ikke noget tændingssystem, mens betegnelserne tænding, tændingsnøgle og tændingslås alligevel benyttes. Når tændingslåsen betjenes, åbner en magnetventil for brændstoftilførslen, så motoren kan startes. Når tændingen afbrydes, spærrer magnetventilen brændstoftilførslen og standser.


Kære Ben, Tak for et godt link med klemmebetegnelser ! Sig mig, er du sikker på at IGN betyder ladelampe? Terminalen til ladelampen skulle da snarere hedde IND. Bagpå panelet står der tal og på tændingslåsen er der nogle numre, men er der nogen der kender hvordan det skal monteres,. Det er desværre ikke nok til at jeg kan hjælpe - det eneste der siger noget som helst er numrene på tændingslåsen som er standart Bosch klemme betegnelser - f. Hvis ja, så er det bagud opimod tændingslåsen. Det har jeg endnu ikke prøvet, men.


Er det en tændingslås der er på foto uden start funktion altså den til højre og hvis det er hvad skal den koste. Hej Arne De gule pærer har du dem til de gamle forlygter . Tændingslås positioner ben med nøgle. BS motor tager for mange omdr. Bundstykke, se tændingslås. For at kunne montere tændingslås mm, på den samme position, må jeg en tur til Silkeborg og hyre Andreas.


Du har ret omkring klemmebetegnelserne. Sorry, jeg lige hijacker tråden, men kort,. Trolden skrev: Jeg vil egentlig også have lys i både viser og . At slukke forlyset når motoren er stoppet.


At tænde forlyset når motoren køre. At sende halvt så mange volt (volt) til forlyset når motoren kører i lav tomgang. At konstant bruge mA fra batteriet.


Også når tændingslåsen er drejet til OFF.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Hængelås med kode glemt kode

Underscore på dansk tastatur

Form flad vinkel stikprop