Mit seas nve

Følg elforbruget i din bolig. Se dit elforbrug gennem de tre seneste år. Sammenlign dit elforbrug med andre. Få overblik over udviklingen i elforbruget.


Du kan følge dit forbrug helt ned på timeplan. Login eller opret en bruger, og se dine elregninger straks. Vi har nu lanceret et nyt univers, hvor du, som kunde hos SEAS-NVE, kan følge dit elforbrug time for time. SEAS - NVE er det største andelsejede energiselskab med flere end 560.


Hvis ikke du har en elaftale med os, så kan du nemt få det. Det er gratis at skifte til os, og vi klarer alt det praktiske. Og du kan finde priserne på fjernvarme, hvis du har fjernvarme. Vi er Danmarks største andelsejede energi- og fibernetkoncern med 560. Vores andelshavere ejer hver især en lille del af os.


Se dine elregninger på Mit SEAS - NVE. Vi har samlet de mest stillede spørgsmål omkring det nye Mit SEAS - NVE. Velkommen på Mit SEAS - NVE. Send os dit spørgsmål, og du vil få svar hurtigst muligt inden for normal arbejdstid. Har du spørgsmål til din regning, bedes du anføre dit kundenummer.


Er du ikke kunde hos SEAS-NVE, så skriv til os. Som privat elkunde får du ikke længere elregninger og breve med posten. Her har du det hele samlet ét sted og kan også følge dit elforbrug, tilmelde din elregning til automatisk betaling og meget mere. Er du strømkunde hos SEAS- NVE, kan du nu logge dig ind og følge dit elforbrug på mobil, pc og iPad.


Du skal have dit kundenummer og aftagenummer parat. Vi ønsker, at det skal være nemt og hurtigt at få oplysninger om energiforbruget – i helårsboligen, sommerhuset eller som erhvervsdrivende. Alinformation fra SEAS-NVE til dig vil fremover blive leveret på mit. Vi sender ikke længere papirregninger med girokort. De bliver i stedet leveret på mitseas - nve.


Vi flytter alle bilag fra Betalingsservice til mitseas - nve. Da vi har indstillet brug af checks, vil eventuelle tilgodehavender . Kunder hos SEAS-NVE Strømmen kan efter 1. Min Måler går på pension – netselskabets. Nyt brugervenligt og indbydende univers via mobil telefon og tablets. En stigende digitalisering af kundeforholdet blandt andet i kraft af mit - seas.


Digital selvbetjeningsunivers og dialogplatform mit. Watts er igangsat og forløber planlagt. Intuitive self-service portal on multiple platforms. Andelsejet energi- og fiberkoncern.


Det gav mig en erkendelse af, at jeg ikke skal undlade at åbne mit hjerte af angst for, at jeg mandag morgen vil fremstå som en svag leder. Herunder vil jeg inddrage sekundære data fra kundeundersøgelser udført på vegne af SEAS-NVE. I min analyse af en eventuel.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Hængelås med kode glemt kode

Underscore på dansk tastatur

Form flad vinkel stikprop