Viaplay chromecast undertekster

På de fleste af vores serier og film har du mulighed for ændre sproget på underteksterne. I visse tilfælde er der på grund af rettighedsmæssige årsager nogle begrænsninger mht. Apple TV i forhold til PC og Mac. Vi er opmærksomme på de manglende undertekster på det seneste afsnit af Will and Grace.


Når jeg ser film eller serie på enten min iPad eller mobil (Samsung GS6) så er der danske undertekster , men når jeg caster til chromecast. Vil du endre eller slå av tekstingen i Viaplay -appen på din iOS-enhet begynner du med å starte avspilling av den filmen eller serien du vil se. Klikk så på snakkeboblen nederst til høyre i spilleren slik at du får frem alternativene for teksting. Der kan du også velge Av om du ønsker å strømme uten . Jeg har endnu et spørgsmål til alle, der kan svare.


Når jeg caster programmer fra Viaplay på min pc til mit tv, forsvinder underteksterne. Når det sker, har jeg forsøgt at sætte dem på igen i Viaplay , men det har ikke gjort nogen forskel. Manglende undertekster indlæg 29. Flere resultater fra forum. Undertekster på danske udsendelseer indlæg 3. I used to have Subtitles, now I do not.


Somehow they just stopped working. I have them on in the HBO app, tried setting them off and back on, tried streaming from a different device, tried reinstalling and set up the chromecast all over, tried resetting the factory settings. Nothing seem to work, the subtitles . Hvis du endnu ikke har investeret i den lille enhe kan du læse vores store guide til at komme igang. Skræddersy dine undertekster.


Du kan hente vejledningen på denne side. Brevkassen på Sexlinien besvarer spørgsmål om sex, seksualitet, prævention, abort, graviditet, køn, krop, lyst, pubertet, den første gang og så videre. Liste over mindeor dødsmeddelelser, bryllupper, fødsler og andre familiemeddelelser fra Randers Amts Avis, udgivet dagligt.


Side om fokusområdet sporings- og positioneringstjenester. Der er kommet en ny version af medieafspilleren VLC, og version 3. Har du tillid til Viaplay ? Vi kan derfor i øjeblikket tilbyde det på udvalgte sportsbegivenheder, film og serier, hvor man bl. Fødselsdag Cabochon Konfirmation Årsdag Akvamarin Guld 5Swarovski white Swarovski rainforest Swarovski pink Swarovski paraiba Kæder Online - Manufaktur for individuelle og ægte smykker, oplev dine smykker!


Chromecast Ultra og en lynhurtigt internetforbindelse.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Hængelås med kode glemt kode

Underscore på dansk tastatur

Form flad vinkel stikprop